maanantai 31. tammikuuta 2011

Stylish Blog

Sain Ciacylta haasteen, jonka ajattelin ottaa vastaan, koska tämä oli ensimmäinen laatuaan. Haasteen mukana tuli palkinto:

ja tehtäväksi kertoa lukijoille 7 asiaa itsestäni. Eli tässähän tätä lisäinfoa:

1. Minulla on valokuvamuisti. Muistan ihmisten kasvot nähtyäni ne kerran, ja opiskeluaikoina tenteissä saatoin kaivaa oikean vastauksen muistamalla, miltä kirjan sivu kuvineen näytti. Joskus tämä on myös ärsyttävää, koska alan välillä tv-ohjelmaa seuratessani miettiä, missä joku näyttelijä on näytellyt aikaisemmin.

2. Kaikista eniten suomalaisesta ruoasta kaipaan karjalanpiirakoita. Ne oli Suomessa mun iltapala. Aina.

3. Joskus mietin, miksi pidän kaikesta sellaisesta, jonka harrastamiseen tarvitaan kypärää: ratsastus, moottoripyöräily, polkupyöräily.

4. Edelliseen viitaten: ehkä kova pää tarvitsee sellaisen. Olen siis luonteeltani - pakko myöntää - suht itsepäinen.

5. Onneksi olen löytänyt samankaltaisen miehen, muutenhan musta tuntuisi, että minä olen aina se vaikea ;)

6. Olen perheelleni ja ystävilleni lojaali viimeiseen asti, oli asia mikä tahansa.

7. Loppuun on pakko lainata Ciacya: vaihdan aina kotiin tullessani vaatteet, en koskaan ole farkuissa (tai "työvaatteissa") kotona. Lapsena me kutsuttiin kotivaatteita rönttävaatteiksi.

Lähetän palkinnon eteenpäin:
(en siis 15:lle niin kuin sääntöjen mukaan pitäisi, sori)

Nannalle
Annille
Oilille
Hannalle
Ferrugolle

3 kommenttia:

Ciacy kirjoitti...

Kiva kun teit haasteen. Kivoja juttja kerroit eikà haittaa jos lainasit mua....jos ja kun se asia on sinullakin niin :D

Anni kirjoitti...

Oho, huomasin tämän vasta nyt! Kiitos! :) Tämä saattaa jäädä tällä erää tekemättä, sillä yritän vielä paniikinomaisesti keksiä muutamaa puuttuvaa juttua 100 faktan urakasta. Seitsemää en taitaisi keksiä enää millään. :D

Riikka kirjoitti...

Ei haittaa, Anni. 100 faktaa on ihan tarpeeksi hyvä syy jättää tämä tekemättä :)